Kaip pradėti || Klaipedos fizinio aktyvumo centras
Vaikščiojimų grafikas
Rugsejis 2017
P A T K P S S
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Preitas Kitas
Mes facebook'e
Reklama
Pradinis puslapis Kaip pradėti

Kaip pradėti

Rekomendacijos norintiems vaikščioti
Jeigu susidomėjote šiaurietiškuoju ėjimu ir norite išbandyti, neskubėkite pirkti lazdų, mes jums jas suteiksime. Galėsite išbandyti ir kelias lazdų rūšis. Netgi, jei galvojate, jog vaikščioti su lazdomis lengva ir nereikia tam žinių, siūlome pirmam užsiėmimui ateiti į pradinius technikos mokymus. Visa, ką jūs sužinosite pradinių mokymų metu jums tikrai pravers atskiriant kuo šiaurietiškasis ėjimas skiriasi nuo paprasto vaikščiojimo su lazdomis. Atvykus į jau pažengusiems skirtus grupinius pasivaikščiojimus mes neturime galimybės suteikti pradinių, gilesnių mokymų, kadangi susitelkiame į ėjimą ir mankštas. Mes suinteresuoti, jog būtų propaguojamas taisyklingas ėjimas, taip pat pirminių mokymų metu turime įvertinti jūsų fizinį pajėgumą, todėl visada prašome, jog naujai atėjęs asmuo užsiregistruotų į grupinius pradedančiųjų arba jums patogius individualius užsiėmimus ir tik po to jungtųsi prie aukštesnio intensyvumo pasivaikščiojimų.

Mūsų pasivaikščiojimai skiriami į kelis lygius:

Technikos mokymai 45-60 min.

Į šiaurietiškojo ėjimo mokymus kviečiami visi, norintys susipažinti ir išmokti taisyklingos šiaurietiškojo ėjimo technikos. Šių mokymų metu susipažinsite su lazdų tipais, konstrukcija, šiaurietiškojo ėjimo judėjimo technika, specialiais stiprinančiais pratimais.

Lėto intensyvumo pasivaikščiojimai 60 min.

Šių užsiėmimų metu įtvirtinama šiaurietiškojo ėjimo technika. Pasivaikščiojimo metu atliekame apšilimo pratimus su lazdomis ir likusį laiką lėtai vaikštome. Pasivaikščiojimai tinkami lėtą tempą mėgstantiems (2-3 km/1 val.), vyresnio amžiaus bei turintiems antsvorį žmonėms.

Vidutinio intensyvumo pasivaikščiojimai 70 min.

Šių pasivaikščiojimų metu atliekame apšilimo pratimus, likusį laiką susitelkiame į taisyklingą, ritmišką ėjimą. Nueinama iki 5 km.

Aukšto intensyvumo pasivaikščiojimai 90 min.

Mankštinamės ir intensyviu žingsniu ritmiškai, taisyklingais šiaurietiškojo ėjimo mostais einame iki 7 km. Šie pasivaikščiojimai rekomenduojami jau ankstesniuose užsiėmimuose apsilankiusiems asmenims, gerai įvaldžiusiems šiaurietiškojo ėjimo techniką bei gavusiems instruktoriaus leidimą.
Taisyklės lankantiems
Užsirašę į šiaurietiškojo ėjimo pasivaikščiojimus asmenys prašomi nevėluoti. Neturintys šiaurietiškojo ėjimo inventoriaus asmenys prašomi atvykti ne vėliau kaip 5 min. iki numatyto pasivaikščiojimo laiko. Asmenys, atvykę pirmą kartą, neturintys laisvo lankymo abonementų prašomi ateiti 10-15 min. anksčiau, kad būtų suspėta užpildyti reikiamus dokumentus bei informuoti apie inventoriaus reikalingumą.
Mes suinteresuoti, jog būtų propaguojamas taisyklingas ėjimas, paremtas taisyklingais šiaurietiškojo ėjimo metodiniais žingsniais, todėl jeigu norite kartu atsivesti draugą, giminaitį ar pažįstamą vis dėlto rekomenduojame jiems apsilankyti pirmiausia pradedančiųjų mokymuose.
Atvykus į jau pažengusiems skirtus grupinius pasivaikščiojimus mes neturime galimybės suteikti pradinių, gilesnių mokymų, (su kuriais susipažįsta kiekvienas, norintis susipažinti su ŠE giliau) kadangi susitelkiame į ėjimą ir mankštas, be to, negalime įvertinti asmens fizinio pajėgumo.
Pasivaikščiojimų metu norintis savavališkai nukrypti nuo maršruto asmuo, turi informuoti instruktorių, kitais atvejais grupė negali būti užlaikoma.
Pasivaikščiojimų ir žygių dalyviai prašomi įvertinti savo sveikatos būklę, būti atidiems, draugiškiems, mankštos metu nekalbėti garsiai telefonu.
Vakarinių pasivaikščiojimų metu užtikrinamas vienas 100-200 m. ėjimo trajektoriją apšviečiantis prožektorius. Kiekvienam pasivaikščiojimo dalyviui užtikrinant saugų ir komfortišką pasivaikščiojimą rekomenduojama pasirūpinti jam asmeniškai patogia, papildoma apšvietimo įranga.
2017 Visos teisės saugomos
Programinis sprendimas Dominyka Idzelytė